FAQ

Czy muszę rejestrować się w sklepie preska.pl, aby złożyć zamówienie?

Nie. Cenimy sobie czas i wygodę naszych klientów, dlatego nie zobowiązujemy ich do zakładania konta w naszym sklepie. Zakupy można zrobić bez rejestracji w preska.pl

Nie mogę znaleźć linka do rejestracji. Jak mogę się zarejestrować w sklepie preska.pl ?

Rejestracja w sklepie preska.pl odbywa się podczas składania pierwszego zamówienia w sklepie. Na formularzu podawania danych adresowych klient ma możliwość ustanowienia hasła do swojego konta. Jeżeli swoje pierwsze zamówienie zrealizowałeś bez rejestracji konta, nie musisz się martwić! Przy następnych zakupach znowu będziesz miał możliwość zarejestrowania się w sklepie preska.pl

Nie mogę zalogować się do sklepu preska.pl. Otrzymuję komunikat, że moje konto jest nieaktywne lub zablokowane.

Jeżeli otrzymujesz taki komunikat przy logowaniu do sklepu preska.pl to prawdopodobnie Twoje konto zostało zablokowane przez administratora sklepu preska.pl Aby uzyskać więcej informacji o przyczynach blokady skontaktuj się z Zespołem Administratorów sklepu preska.pl poprzez maila: admin@preska.pl 

Nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia

Cały proces zamówienia i ostateczne wybranie przycisku Potwierdzam zamówienie powoduje rejestrację Twojego zamówienia w systemie sklepu preska.pl i automatyczne wygenerowanie potwierdzenia, które jest wysyłane na maila, którego podałeś podczas składania zamówienia oraz do Biura Obsługi Klienta. Jeżeli jesteś pewny, że ostatecznie potwierdziłeś swoje zamówienie i nie otrzymałeś maila potwierdzającego sprawdź folder SPAM w Twojej skrzynce pocztowej. Jeżeli nie znalazłeś maila ani w skrzynce odbiorczej ani w folderze SPAM prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu preska.pl poprzez maila: shop@preska.pl – prawdopodobnie będziesz poproszony o ponowne złożenie swojego zamówienia.

Czy sklep jest zabezpieczony certyfikatem SSL?

Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów. Zakupy dokonywane w sklepie preska.pl są zabezpieczone certyfikatem SSL. Wydawcą certyfikatu dla preska.pl, po wcześniejszym sprawdzeniu autentyczności sklepu, jest firma GlobalSign. O bezpiecznym połączeniu ze sklepem preska.pl świadczy symbol kłódki widoczny w pasku adresów oraz przedrostek https.

OBSŁUGA ZAMÓWIENIA

Zamówiony przeze mnie towar jest w złym rozmiarze. Czy mogę go wymienić na inny rozmiar?

Oczywiście! Nasi klienci mają możliwość dokonywania wymiany towaru. Jeśli chcesz wymienić swój towar na inny rozmiar/kolor zapoznaj się z zasadami wymiany, które są dostępne tutaj Wymiana i zwroty

Zamówiony przeze mnie towar nie podoba mi się – chcę go zwrócić. Czy mogę?

Dla nas najważniejsza jest satysfakcja naszych klientów, dlatego przyjmujemy zwroty towarów bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia. Kluczowym warunkiem przyjęcia zwrotu jest fakt, aby towar nie nosił śladów używania i posiadał oryginalne metki. Więcej o zasadach zwrotów możesz przeczytać tutaj Wymiana i zwroty

Jak szybko realizowane są zamówienia przy wybranej opcji płatności przelewem bankowym?

Zamówienia są kompletowane i wysyłane natychmiast po zaksięgowaniu na koncie preska.pl wpłaty należności za zamówienie. Najczęściej nie trwa to dłużej niż 2 dni robocze. 
Jeżeli zależy Ci na natychmiastowej wysyłce, prosimy o przesłanie potwierdzenia realizacji przelewu za zamówienie preska.pl mailem na adres Biura Obsługi Klienta: shop@preska.pl

Ile mam czasu na dokonanie należności za złożone zamówienie przy opcji płatności przelewem?

Na Twoja wpłatę czekamy do 7 dni od dnia złożenia zamówienia.

Czy jest możliwość dokonania płatności on-line za dokonane zamówienie?

Tak. W chwili obecnej istnieje możliwości dokonania płatności za pośrednictwem systemu PayU lub PayPal. PayU polecamy przede wszystkim klientom z Polski, natomiast PayPal naszym zagranicznym gościom. Nie musisz posiadać konta w systemie PayPal, aby dokonać płatności za zakupy w preska.pl – wystarczy, że posiadasz kartę kredytową lub debetową.

Czy jest możliwość wysłania towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej?

Sklep preska.pl wysyła produkty jedynie za pośrednictwem sprawdzonej firmy kurierskiej DPD. Pocztą Polską wysyłamy przesyłki tylko za granicę.

Czy zamówienia są wysyłane w weekendy?

Nie. Zamówienia są wysyłane w dni robocze, tzn. od poniedziałku do piątku.

Czy zamówienia są wysyłane za granicę?

Oczywiście! Wysyłamy nasze produkty po całej Europie i prawie do każdego miejsca na świecie!

Zrobiłam duże zakupy w sklepie. Czy mogę liczyć na darmową wysyłkę?

Owszem! Zakupy dokonane na kwotę powyżej 500 zł są wysyłane na terenie Polski za darmo.